Business Instruments

Consultanță marketing:

„Ceea ce ucide sconcsul este reclama pe care chiar el și-o face.” – Abraham Lincoln

Ai o idee de afacere și te gândești că „ce poate fi așa de greu” să te ocupi tu singur de ea, cap-coadă. E posibil să-ți iasă, poate ai un dezvoltat simț practic și poate te ajută și intuiția. Însă, de la un punct, ceva parcă ar putea merge mai bine.

Ce faci, în acest caz? Mergi în continuare singur sau apelezi la specialiști?

În cărțile din domeniu, se vorbește despre cei 4P ai Marketingului:produs, preț, plasare și promovare. Acestea sunt ingredientele de succes ale unui mix de marketing și nici unul nu este mai important decât altul: creșterea sau descreșterea unuia dintre ele le vor influența, mai devreme sau mai târziu, și pe celelalte.

Când apelezi la specialiști, aceștia vor ține cont de componentele întregului mix și vor elabora o strategie completă a afacerii tale. Îți vor recomanda acțiuni concrete pentru fiecare dintre cei 4P și vor avea viziunea de ansamblu a întregului business.

 

Un plan de Marketing nu se referă doar la promovare, așa cum deseori se înțelege.

Te invităm la o discuție, să-ți punem afacerea pe roate!